Busy november - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Karina Taldikin - WaarBenJij.nu Busy november - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Karina Taldikin - WaarBenJij.nu

Busy november

Door: Karina Taldikin

Blijf op de hoogte en volg Karina

27 November 2016 | Spanje, Alicante

Als ik terugkijk op deze maand, dan was dit een drukke, maar zeker een geweldige maand. Eind oktober heb ik Halloween gevierd in Alicante, begin november heb ik bezoek gekregen van twee vriendinnetjes, de week erna ben ik als verrassing naar Nederland gevlogen voor mijn ouders en de laatste week van november kreeg ik weer bezoek van andere vriendinnetjes. Kortom: druk, druk en nog eens druk!

Laat ik eerst eens met halloween beginnen, want dat is nogal wat hier in Spanje. Eigenlijk vier ik in Nederland meestal nooit echt heel uitbundig halloween, omdat het niet heel bijzonder is. Daarentegen is het in Spanje wel echt een "big happening" en is het hier drie dagen feest en zijn allemaal volwassenen en kinderen verkleed. Dan kan je zelf natuurlijk niet achterblijven, dus we hebben met een groep vrienden hier besloten om zelf geschminkt naar een halloween feest te gaan. Het resultaat mocht er zeker zijn met dank aan Rosa, onze make-up artist.

Halloween was voorbij en het volgende leuke avontuur stond alweer voor de deur: vriendinnetje uit Nederland op bezoek! Ik ben alweer naar Valencia geweest, maar deze keer voor een weekendje.

Een weekje later stond ik op Schiphol in Nederland om mijn ouders te verrassen op hun eigen feest. Ik had tickets geboekt, zonder dat mijn ouders er vanaf wisten, en heb ze verrast tijdens het verjaardagsfeest. Wat was het fijn om weer even drie dagen terug te zijn in Nederland, maar wat was het koud!

Eenmaal weer aangekomen in Alicante kon ik weer uitkijken naar een leuk weekend met nog meer Nederlandse vriendinnen. We zijn een dagje naar Elche geweest, dit is een stadje hier niet ver vandaan met het grootste palmbomen park ter wereld!

Kortom: een gezellige, drukke en leuke maand november!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karina

Ik ben Karina, 21 jaar en ik studeer International Business and Languages in Groningen.

Actief sinds 04 Dec. 2016
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5449

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 24 December 2016

Op naar Alicante!

Landen bezocht: