Back in holland - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Karina Taldikin - WaarBenJij.nu Back in holland - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Karina Taldikin - WaarBenJij.nu

Back in holland

Door: Karina Taldikin

Blijf op de hoogte en volg Karina

18 Januari 2017 | Spanje, Alicante

Ik ben inmiddels weer terug in Nederland en ik mis het warme Alicante nu alweer. 10 minuutjes lopen naar het strand en elke dag wakker worden met een zonnetje in het gezicht. Voor de mensen die studie buitenland willen gaan doen, zou ik Alicante zeker aanraden. Ik heb het ervaren als Groningen, maar dan in Spanje. Het is niet te groot en je zit in de buurt van de prachtige grote stad Valencia.

De campus waar je op studeert is enorm en dat is een leuke ervaring. Studie buitenland is een ervaring die je nooit zal vergeten en je krijgt er een hele lijst nieuwe vrienden bij van over de hele wereld. De vakken die ik had gekozen waren erg pittig en dat is wel een tip vooraf, kijk goed wat je uitkiest. Hou je van een uitdaging dan zou ik zulke vakken aanraden, maar wil je dat alles van een leien dakje gaat? Dan moet je goed kijken wat je kiest.

Hierbij is mijn prachtige avontuur nu afgelopen en dit was zeker niet de laatste keer dat ik Alicante ga bezoeken. Spanje see you soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karina

Ik ben Karina, 21 jaar en ik studeer International Business and Languages in Groningen.

Actief sinds 04 Dec. 2016
Verslag gelezen: 1393
Totaal aantal bezoekers 5446

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 24 December 2016

Op naar Alicante!

Landen bezocht: