Verjaardag vieren op het strand - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Karina Taldikin - WaarBenJij.nu Verjaardag vieren op het strand - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Karina Taldikin - WaarBenJij.nu

Verjaardag vieren op het strand

Door: Karina Taldikin

Blijf op de hoogte en volg Karina

06 September 2016 | Spanje, Alicante

Ik zit hier nu inmiddels iets langer dan een week en vandaag is het mijn verjaardag! Meestal vier ik mijn verjaardag in Nederland, maar deze keer heb ik Nederland verruilt voor het zonnige Spanje.
Ik had vandaag mijn eerste dag op de campus met 40 graden in de zon. Het schijnt hier deze week de warmste week te zijn van de zomer, nou bof ik even dat er een hittegolf op mijn verjaardag is.

De campus is niet groot, maar enorm. Van het ene gebouw naar het andere gebouw lopen, kost je maar liefst 10/15 minuten van je mooie dag. Je hebt hier alles: een grote bibliotheek, allemaal eettentjes en zelfs een groot sport complex. Aangezien het vandaag the day was, wou ik zou snel mogelijk richting het strand om te genieten van MIJN DAG.